Fruktsallad

Till mellis idag så blev det faktiskt det man hade hemma bara två olika sorters melon "Galia och Honungsmelon" och så hade man även banan hemma. Så det fick bli min mellis alltså fruktsallad då. Var himlans gott. Var så länge sedan man gjorde det så då passade det bra! Just nu ligger man ensam här med hunden. Sambon fick åka iväg på uttryckning. *suck* men vad ska man göra jour är jour. En lastbil som vält vid regna, igelfors nånstans. Antar att det är väldigt halt ute. Så sambon lär nog inte dyka upp det närmaste timmarna iallafall. Jag hoppas väl att det kommer gå fort. men vet hur långt tid det tar ibland med lastbilar att få upp dem ur dikena. Så det märks när han kommer stampa in här sen. Jag sover säkert då ändå så! Jag och Catch har det mysigt nu i sängen. Han ligger och snusar sött på sambons kudde och jag sitter här och bloggar i myskläder. *myspys*
Sitter även och funderar vad min blogg ska byta för namn till, väldigt svårt. Har ni förslag?




Kommentarer
Postat av: sanne

fy vad tråkigt med din visdomstand. hur mår du nu då!? :o

2010-11-17 @ 14:48:58
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0