3 November 2010

Tänk nu är vi redan inne i November månad & inte långt kvar tills detta år är slut det med. Att året bara har rusat förbi kan knappt förstå det faktiskt, Men så är det antar jag. Nu ska man inte skriva massa babbel. Just nu sitter man hemma och har världens dunder huvudvärk och det gör så ont. haft hela dan och tagit två tabletter men det vill inte ge med sig. vilket är tråkigt. Annars är man ensam hemma men imorgon kommer min älskling hem igen. Längtar tills han är hemma iallafall. Idag ska man iallafall se lite som visas på tvn. Så man har något att göra.
Annars blir det att laga mat ihop med min mamma är tänkt idag. Sen det vanliga att ta hunden på promenad osv.

Ha en kanon dag/kväll.

Kommentarer
Postat av: sanne

hallå, allt bra med dig? :)

2010-11-04 @ 15:26:26
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: sanne

okej skönt att höra! :) jo tack bara fint med mig. går det bra att jobba på netto? :D kram

2010-11-05 @ 10:36:30
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0