100520

Blev en tidigt morgon för mig idag för skulle iväg. Så steg upp vid 7.00 på morgonen & var skapligt trött.
Men var bara att ställa sig i duschen och piggna till. Så Catch och jag har hunnit med att göra rätt mycket nu på förmiddagen. två promenader, fotograferat och även tränat mer kontaktövningar, det behövs filas på. Det ska bara sitta helt enkelt. Har liten överaskning till er sen att kolla in här, under kvällen kommer det att dyka upp. Kanske inget märkvädigt men värt att komma in här och kika. *ler* Jag ska snart ställa mig vid spisen för att laga lite lunch åt mig, fick knappt i mig frukost förut imorse så känner att man måste äta snart.
Ska med syster sen vid 15.45 och handla för blir ensam hela helgen till söndagkväll. Så behöver fylla skaferiet med lite gott och även i frysen. Någon som vet någon god maträtt? Nu ska man ta och fixa lunchen.

Ha en kanon dag i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0