100512

Godmorgon kära läsare!

Jag har varit vaken sen 7.15 kunde inte somna om när sambon åkte iväg till sitt jobb!
Så har nu bara duschat håret med vatten för får inte lägga i shampoo i håret då man har fixat fina lockar med spolar. Så imorgon på eftermiddagen får man börja tvätta med shampoo. Man måste vänta i 48 timmar. Men håret är iallafall lika fint fast inte lika för frisörerna får alltid håret så mycket bättre när man går därifrån.
Men får hoppas det inte ser allt för tokigt ut iallafall. Jag ska snart ta en promenad med Catch i vädret. Solen är allt framme idag igen och sånt är allt härligt. Annars ska man nog faktiskt höra med Emma igen om hon vill fika på P2. Och kanske fixa teori för hon ska skriva upp den 21:e Juni. Så kan även jag själv plugga med.
Och efter 16.00 så ska man åka till Syster & hennes sambos ny köpta hus idag för det får nyckeln idag. Så nu har min mellesta syster blivit husägare. Ett fint gult hus i sonstorp. Väldigt mysigt!

Bäst att kila ut nu för har en hund som piper & vill ut.
Ha en kanon dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Hej vännen, tack=) Klart jag känner igen dig. Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2010-05-12 @ 13:49:59
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0