100508

Jag har faktiskt inte så himla mycket att dela med mig av. Därför har min blogg bara varit tom av ord.
För just nu händer inget spännande i mitt liv. Mer än det vanliga som man alltid skriver i min blogg! Så känner att man inte har någon anledningen att skriva något som bara är de samma tråkiga, vanliga som händer. Vill inte tråka ut er. Mitt lördagsnöje är att städa i vår lägenhet. Vad roligt det låter va?! *skratt*
Och inget finns det att se på tvn heller. Så sitter framför laptopen och tar det lungt. Sitter och lyssnar på en gammal goding "My endless love" den är så himla fin, Såg filmen happy Gilmore igår och då fastna den här låten i huvudet direkt. Så otroligt fin! Så lever mig in i låten :D 

Nae, ska ta tag i disken nu! Ha en trevlig kväll allesammans!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0