En bula av min systemkamera

Jösses vilken morgon det har varit, Varit ute med Catch,Elvis så dem fick träffa lilla Sigge. Och självklart var man inte dum att tog med sig kameran ut, för vädret är toppen idag för att fota. Så vi träffade Sigge och hans matte vid 10.00 tiden så det fick busa i snön med varandra, Elvis ville ej busa. Så han stod och kikade hur det lekte med varandra. Och såklart tar man fram kameran för att fota men efter ett tag när man sitter ner och ställer in lite på kameran så kommer hundarna i världens fart emot mig och jag får min systemkamera rakt upp i ansiktet över ögat, vid pannan och blir helt snurrig och groggig och känner hur det känns som det har gått hål och så, men sigges matte sa att det ej var någon fara och kände direkt att jag behövde gå hemåt för att lägga mig i soffan & då när man kommer hem märker jag hur svullen jag var, fått en rejäl BULA. ser hemskt ut. men vad ska man göra, vill man fota sin hund m.m så är det såna smällar man får ta. *skratt* Så min morgon har sett ut så idag. hahaha men fina bilder blev det, för fy så vackert det blir när solen kommer fram och lyser emot snön. Lite galna bilder blev det på dem, men kunde ej fota så mkt med tanke på att det som hände, men någon bild ska nog ha blivit bra. = ) Nu ska man styra lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: fia

aha. mycket förstora ? tänkte om jag kunde testa dem av dig, men du kanske har skickat tillbaka dem redan ? :)

2010-03-02 @ 20:09:22
Postat av: Maria

Åh! Ser fram i mot bilderna:D Javisst är dom lika varandra våra killar.

2010-03-03 @ 15:37:49
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0