31 mars

Onsdag och idag jobbar man. 11.15 börjar man, så ska väl snart börja gå, för har nog ingen som kan skjusa mig idag. Så det tar ett tag att gå till netto för att det är på andra sidan finspång. *stort suck* ska bara fixa håret sen röra på mig! Tror nog man jobbar till 20.15 idag men är ej hundra, men det återstår att se faktiskt. Sen vad jag vet så har man ingen mer jobb tid men det kanske blir. Man kan allt hoppas!
Nu är det dags att fixa mitt hår då, Ni får ha en trevlig dag så vet ni vad jag har för mig varför man ej bloggar mer under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har för mig att Sandra sa att du var välkommen att komma på valpträffen.

2010-03-31 @ 21:59:46
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0