1 mars

Jag har direkt inget att skriva om denna dag, förutom det vanliga, ut med hundarna, städa och bara ta det lungt. det är de enda som händer, så otroligt tråkigt det är. Eller enda roliga är att vara med hunden att få gå ut. Hade man inte haft honom så hade man säkert bara suttit inne och knappt lyft rumpan känns det som. Så är otroligt lycklig som har CATCH. & även min sambo som stöttar en. *älskar dig sötnos*
Och tal om min sambo så har han varit ute och bärgat sen 6.00 imorse och kom hem förut någon gång för att äta sen ut igen och bärga, det har varit så otroligt mycket bärgningar idag så det knappt är sant. Har bara sett han någon timme eller två. Så nu ligger hunden och jag i sängen och myser och väntar att husse ska komma hem, så hoppas han inte kommer bli allt för sen ikväll. Föresten förut var man och hämtade ut mitt paket som var från H&M, mina shorts, och pyttsan så kunde man ej ha dem. det var STORA :(
Så får bli att skicka tillbaka dem och be att det sätter in pengarna igen, för orkar inte se om det finns något annat snyggt för då blir det väl att det är stort eller tvärtom. Så bättre att åka in och se om man hittar något istället, men det behöver ej ske nu iallafall. Fick som sagt lite kläder av pappa i fredags. Alltid bra! Nu ska man fortsätta läsa lite bloggar. Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Javisst gör hundar mycket för en:)

2010-03-02 @ 09:32:13
URL: http://fullspeedforward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0