100614

3 år & 8 månader det är en underbar tid och fler år ska det bli. Sambon & Jag har varit tillsammans sålänge nu. Så fort åren rusar förbi. Jag tyckte man träffade Andreas nyss. men snart har 4 år rusat förbi. Underbara år!
Tal om annat så kommer min kusin Wictoria & hennes mamma hit sen och snackar lite skit. Kommer bjudas på ananaspaj och massa mums. Har säkert inte träffat min kusin på säkert 6 månader så det är dags nu. Hon bor i strägnäs så blir inte så ofta och det är väldigt tråkigt. Hon är den man mest umgås med & även pratar med på internet. Men det ska bli väldigt roligt att få träffa dig Gumman nu! Nu ska man ringa sambon för att se vad han vill ha till lunch. Ha en kanon dag!



Kommentarer
Postat av: Elin

39:- styck! rena kapet :)

2010-06-15 @ 17:25:04
URL: http://www.eliins.se
Postat av: sanne

ja det är den :) tänkte ta lite bilder när jag fått ordning på allt! jag tror inte de har något mer projekt på gång faktiskt. i villan där jag bor finns det femmor tror jag också :)

2010-06-16 @ 08:25:59
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0