100609

Då är det dagen innan man fyller år. och ingenting händer idag vad man vet såhär långt.
Tänkte faktiskt höra med min vän Emma om hon har lust & tid att ta en fika på P2 faktiskt. med tanke på att man fyller år imorgon så kunde det vara kul att umgås över en fika.
Sitta och prata och ha det mysigt och kanske se om man kan försöka planera in något i sommar nu. För hon har förhoppningsvis körkort nu innan midsommar. *härligt härligt* Bara mitt körkort som ska ta sån tid. *suuuck*
Såhär långt av denna dag så har man varit ute på en långpromenad och även fixat i ordning mig. Annars har jag bara tagit det lungt och försökt komma på vad man önskar sig, men finns typ liksom ingenting mer än dyrare grejer. fast presentkort och sånt går alltid hem! Får väl säga det i såfall. *ler*

nu ska man se vad man ska äta till lunch sen då! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

skit söt blogg :D

2010-06-09 @ 22:24:13
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0