100701

SHIT det är då redan 1 Juli idag. Juni månad flög bara förbi enligt mig. Man känner att det verkligen är sommar nu för det är så härligt ute. Mycket sol! Ska väl berätta vad man har haft för sig den senaste tiden! I tisdags så firade man min svärfar som blev 50 år då. Men mer fest blir det fredag & lördag. Fullt drag!
Och igår var man med min vän sussi vi åkte och shoppade så hitta en hel del kläder faktiskt. Kanske ska ta och visa det, det uppskattas nog va? Och såklart tog vi ett varv på Mc-donalds med! Sen blev det hem till mig och sola lite. min dag såg ut så igår. men där slutade den inte för under dagen så blev min hals totalt uppsvullen och röd så nu dricker man te i mängder för jag tänker inte bli sjuk inte nu när det är så underbara dagar framöver.

Vid elva idag så ska man på ett möte så kanske efter det kommer nog sussi hem till mig igen. Alltid lika kul.
Då får vi se vad vi hittar på, hoppas att vädret blir varmare och att solen är framme mer än en massa moln. så kanske hon och jag kan åka till någon sjö och lägga oss och sola. Det skulle behövas få lite mer färg på kroppen.
Men som det ser ut nu så blåser det och hur mycket moln ivägen som helst. Vill ha blå himmel och mycket sol framme. Värsta man vet är när det blåser så otroligt mycket då är det inget skönt att sitta ute ens! klockan är bara 9.00 så det kanske spricker upp snart. Vi får iallafall hoppas på det.

Nu ska man ta & sminka sig sen ta hunden på ett längre varv. Ha en kanon dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna'

Kul att du är med!

lycka till! :)

kram Johanna & Lana

2010-07-01 @ 10:51:30
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Det är lungt :D Kram

2010-07-01 @ 22:34:28
URL: http://wictoriia.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Jag har jobbat.

2010-07-02 @ 12:37:55
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0