Vår kära bil

Glömt berätta att den 22 December så åkte min sambo och köpte en bil i Linköping.
Och det är en BMW kombi. Jag har varit lite emot det märket innan för det känns en aning lyxig eller hur man ska förklara för er, och BMW är en dyr bil enligt mig. Men fy skam så fin och bekväm bilen är. inte för att man har kört den med tanke på att man ej har körkort men någon dag detta år har man förhoppningsvis ett körkort och då har man chans att få köra den. Jag bara längtar!! Jag har ju mål att få körkortet innan april eller i slutet där någongång men ska inte hoppas för mycket men det är iallafall ett mål för mig. Tänkte visa en bild för er hur vår bil ser ut. Hur fin som helst i mina ögon. Hoppas ni också tycker det ?? : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0