BURR BURR

Det är så otroligt kallt, har ljus & filt över mig men ändå kall. Nu vill man ha VÅR.
Nu ikväll händer det ej mycket, min pojk fick bärgning nyss. SUCK. tänk om dem kunde försöka gå mer än att
åka bil ibland, speciellt när det är halt och kallt ute. Men bra ibland med bärgning för det är iallafall pengar :)

Andreas lovade att ta Catch, så väntar en halvtimme till så får vi se om han dyker upp eller så får jag ringa
och kolla hur lång tid det tar. För ska fixa hans mat också, som han ska ha med sig imorgon :) imorgon blir det en slappdag för mig och catch för inget händer som sagt, inte vad jag vet nu iallafall.

Nae, dags att fixa hans lunch nu. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0