Boring boring

Namn: Frida Madeleine Holmsten  
Kallas för: Andreas kallar mig för baby, snutteboll. Vännerna kallar mig för fridis.
Stjärntecken: Tvilling
Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt.
Piercingar: Ett hål i varje öra.
Tatueringar: Nej, skulle aldrig sätta en nål i mig.
Längd: 1.62
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunett
Fräknar: Nej! Kan få lite ibland när jag är solbränd.
Motto: Har nog inget speciellt motto i livet.
Kär? Definitivt, Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, tycker om Sverige och lilla Finspång.
Tycker du att du är attraktiv? Ja, ibland så!
Dricker du? Om vi pratar alkohol så är det Vitt vin & Cider!
Vilket schampo använder du? Olika faktiskt.
Vilken parfym använder du? Britney spears m.m
Vad är du rädd för? Sjukligt rädd för ormar och spindlar.
Gillar du att tvätta? Ingen favoritsyssla direkt.
Gillar du berg- och dalbanor? Hatart, mår illa av sånt!


Senaste…

Filmen du hyrde? Brukar knappt aldrig hyra filmer!
Filmen du köpte? Ghost Whisperer.
Låten du hörde: Erik Grönwall - Higher
Låten du laddade ner? Minns inte, var länge sen sist.
Personen du ringde? Mamma
Personen som ringde dig? Andreas
TV-program du såg? Unga mödrar
Person du tänkte på? En i min förra klass.


Favorit…

Låt: Melissa Horn - kvar i nåt jag lämnat.
Sak att göra: Som att blogga & fotografera.
Sport: Hockey
Dryck: Coca Cola
Kläder: Trivs bra i klänningar och leggings.
Film: Ghost Whisperer
Bil: Vår BMW
Serie: Ghost Whisperer och Grey´s Anatomy.


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja, en vän.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Typ.
Blivit arresterad? Aldrig.
Träffat någon från internet IRL? Vem gör inte det idag?


Antal…

Gånger du varit kär? 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit? En gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Nej, inte vad jag vet?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nån gång.



Senaste…

Boken du läste? Läser aldrig böcker.
Personen du fick e-mail av? Mamma
Personen du fick brev av? Jobbet
Personen du fick sms av? Andreas
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton
Saken du köpte? Tre filmer på cdon.com
Vad har du gjort idag? Vaknat, gått ut med hunden, och tagit det lungt.
Brukar du svära mycket? Ja, tyvärr är jag ganska grov i munnen.
När stiger du upp på morgonen? Beror på om man ska jobba eller inte.
Vad har du på dig? Just nu bara linne och underkläder.
Vad ska du göra ikväll? ska snart sova.
Vad är du allergisk mot? Inget
Var har du ont? Ingenstans 
Använder du hårspray? När man ska fixa håret fint.
Kan du stå på händer? Klart man kan det.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!
Salt eller socker? Jag är salt-flickan, Har ofta eller alltid salt i maten.
Gillar du ketchup?  Bara till spaghetti/köttfärsås.
Är du glad nu? Ja, det är jag!
Var du glad igår? Ja, igår med :)
Vad dansar du till? Nästan allt!
Stockholm är… ? Shopping!
Göteborg är… ? Liseberg!
Kan du sjunga? Ja, de kan jag nog. men det är falskt :P
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!
Land du vill besöka? Karibien, Taihland och helt klart turkiet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0