Andre Januari

Andra dagen i Januari och idag har man varit en sväng inne i Norrköping min sambon och kikat lite på rean.
Kom hem med lite saker iallafall, Erik Grönwalls skiva och så köpte vi en smak till vår soda stream, Köpte smaken Julmust, och den smakar prices som det. Så nu behöver vi inte köpa Julmust mer som vanlig läsk. För det här smakar som alla andra Julmuster. = )

Jag ångrar  att man inte köpte en sak idag men hoppas den kanske finns imorgon om vi kan åka in. För ska in och inventera imorgon på ica maxi så kanske kan sväng in i den butiken innan vi börjar. Vi får hoppas! För fastna för den, var halva priset brukar annars kosta 499:- så får hoppas att dem finns kvar.

Nu ska man faktiskt kolla på paradise hotel på datorn. Har kikat nu ett par avsnitt igår. har inget bättre för mig just nu och är rätt trött i kroppen så då passar det bra att kolla. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

jag älskar det programmet :D

2010-01-02 @ 17:44:47
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mickan

Mitt nyår var kanon! Hade ni trevligt, Vad gjordes?

Kram

2010-01-02 @ 20:55:02
URL: http://enprinsessasbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0