30 Januari

Denna dag blir man ensam med hund tills imorgon. Så ska försöka få dagen att rusa iväg, men svårt när man inte vet vad man ska göra. Men lite sugen att åka in till Norrköping och få andreas Present klar, så har man det över!
Han fyller tusan nästa månad, februari. Nästa år blir han tusan 25 år. Tänk så tiden flyger iväg!

Jag tror man vet vad man ska köpa åt honom, så hoppas att han kommer bli glad! Men tror jag nog! : )
Förut innan han åkte så ville man inte att han skulle gå upp ur sängen, var så mysigt! Han är varm emot skillnad emot mig för jag är tvärtom istället, och nu är det ju extra kallt i lägenheten med tanke på att det är 25 minus grader ute. *blää* Och snart ska jag ta hunden på ett varv, blir att ta termobrallorna och klä på sig ordentligt för skönt är det inte ute nu iallafall, hur länge sen är det sen det var såhär kallt ute igentligen? 20 år sen eller?

Och så har man tvättstugan idag också, SUCK. men kläderna måste ju tvättas! Men tråkigt att springa ut i kylan till nästa hus, men det funkar! Som tur har man inte så mycket tvätt idag iallafall. *skönt*
Nä, nu måste man klä sig varmt och ta ett varv med hunden. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0