18 Januari

Månaden bara rusar iväg och dessa dagar har man i stort sätt inte gjort ett dugg faktiskt!
Jag har börjat tränat mer lydnad och tycker det är roligare för varje gång det ger resultat. Jag hoppas kunna bli bättre och bättre men det kommer väl så småningom. Vill tacka Johanna för tipsen med inkallningen och fritt följ. Och att du tog dig tid att kolla videon på Catch´s inkallning!
Man börjar få mer och mer ögonkontakt med Catch nu och allt blir så himla roligt då!

Så småningom blir det att lägga upp ett träningsschema när man väl vet lite mer moment som man kan träna på! Återgår till annat så fixar jag lunch nu, Ris, Qouarnfilé och bearniesås. *mumsigt* Hoppas att sötnos kommer hem runt 12.00 ser att han fortfarande är och bärgar men det märks väl, annars blir det att värma maten! 

Nu ska jag fortsätta fixa maten, Ha en bra dag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0