Uppe ovanligt tidigt

Vakna vid 7.15 och var PIGG!
Pratade med min vän Susanne, Var ett tag att man var nära att åka till henne men hunden hindrade, för hade ingen som kunde ha honom eller att gå ut med honom så fick bli hemma denna gång med! Hoppas vi ska kunna planera in någon dag nu snarast, för vi måste försöka umgås nu vännen. Det var för tok för länge sedan!
Speciellt nu när ni har massa valpar hemma med, Måste bara få se dem.
Nu annars idag vet man inte riktigt vad som ska hitta på, får väl försöka hitta på något. Vill klippa Catch men vågar knappt ge mig in i det, är inte alls duktig. Halsen blir aldrig bra, blir så dålig jämt :(
Men får väl försöka. Någon gång måste det bli bra : ) hi hi
Ska snart ta catch på en promenad, funderar om det ska bli en längre idag med. Alltid härligt. Igår gick emma och jag en bra väg så kanske får ta & bli den vägen igen.

Nu ska man äta upp frukosten sen fixa i ordning sig, sen ge sig ut. snöar lite nu ser jag. usch
Tycker faktiskt det räcker med en massa snö nu : )

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

hur är allt med dej?

söt blogg!

kram

2010-02-10 @ 11:49:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv:jaa jag är med seg.har ont i huvudet :(

händer ikv?

kram

2010-02-10 @ 16:29:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0