kyligt

Eviga tjat det här med Photoscape, men fy så det är kul. Lär mig nya saker hela tiden. Kan inte sluta styra med det här. Min Pappa ringde förut och hörde hur man mådde och så, så man passade på att fråga om hans sambo har tid att klippa mig, och såklart hade hon det, så torsdag klockan 13.00 är det dags och även så ska man färga håret med, men nu är frågan vad tusan ska det få bli för färg? Förslag någon? Och stora frågan också är vad tusan man ska göra med håret, ska man bara toppa eller fixa någon frisyr? Vet inte alls hur jag vill ha det. Ej lugg denna gång! Vi får se hur det kommer bli på torsdag! Två dagar kvar! Imorgon ska man städa trappor, får lite pengar. Alltid bra! annars kommer det vanliga hända som alla andra dagar. *skratt*

Sitter föresten & myser i köket med ljus och laptopen. Sitter med hur mycket kläder som helst också. För det är så otroligt kallt i vår lägenhet, fy inget kul alls. men det kalla kommer väl in. *blä* Nu ska man faktiskt kika och se vad sambon har för sig. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0