En snäll PAPPA

I fredags så åkte jag och min pappa in till stan för han skulle byta en BH till sin sambo så då hängde man på för att få göra något annat istället för att sitta hemma om dagarna som alltid annars. Och så sa pappa att det bara var att säga till om man hittar något. Gick in på H&M för vet att man har kollat in en Jeansjacka där, men fanns ej i min storlek. *stort suck* Men så sa pappa att vi kunde leta vidare & se om vi hittar någon som faller en i smaken, och vi kollade in på JC och där fanns en jeansjacka som jag fastnade för men 599:- dyrt enligt mig men snälla pappa köpte den och så fick han för sig att man skulle ha Jeans till också så då provade man och hitta ett par fina för 399:- så blev rejält bortskämd av pappa i fredags, tusen tack PAPPA!
Men värst av allt när man stod och skulle prova massa jeans så får man helt plötsligt näsblod, fy så pinsamt det var, så stod i provhytten ett bra tag innan man kunde fortsätta att prova jeans. *skratt* Men tillslut fann man jeansen som satt perfekt och sen var det bara att betala och gå. Så hände mycket i den butiken! ha ha 

 Annars denna helg så var jag och sambon till Norrköping och kollade runt lite, Jag köpte på mig rätt mycket scrapbooking för har alltid tyckt det är kul, så satt ett bra tag med det igår. Men kul är det! Sen stannade vi här hemma och åt Pizza, var så otroligt hungrig så de fick bli snabbmat. Men fy så gott! Och nu idag blir det bara en slöar dag, kanske lite scrapbooking när man ändå är ensam hemma med hunden. Sambon är i Linköping och tränar. Så han kommer hem runt 18.00 eller något sånt trodde han. Och det är några timmar kvar. Så har all tid i världen att bara ta det lungt och ha lite egen tid. Men lite städning får det nog allt bli här hemma också, men inte just nu, utan senare! Ha en bra söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0