Då var helgen över

Måndag och helgen är då över, för mig är det bra för ville ha måndag och en ny vecka, med tanke på att det händer något skoj idag, och hoppas på stora chanser men vi får helt enkelt se hur det är och hur det blir. Inte säkert vi vinner så att säga! Det märks helt enkelt! Men håll tummarna för oss? =  )

Annars ska man bara slappa idag enda till klockan 17.00 men ska hoppa in i duschen och fixa mig med.
Men det blir lungt idag iallafall. Och ikväll blir det att äta tacos, himla sugen på det = )
Kom in för ett tag sen med hunden varit ute på en promenad och hade självklart med mig svärmors ena hund med. Alltid runt 10.00 tar man hundarna och går en promenad. Så himla skönt! Slippa sitta inne och tråkiga!
Idag slipper man fixa lunch för andreas skulle få lunch av sin mamma som hon hade gjort. Men jag måste fixa något åt mig själv, det får bli något enkelt bara! Pannkakor igen kanske =) MUMS.

Nu ska man fortsätta läsa bloggar! Ha en bra dag i snön =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0