Jag kunde vara duktig flicka.

För höll i mina pengar. Köpte inte ett enda plagg idag. Blir så himla stolt över mig själv.
Så fort jag annars har pengar så köper man alltid något. Men nu lyckades man hålla band på sig själv.
och säga för sig själv inom sig "Frida, behöver du verkligen detta, tänk efter nu" och det funkade verkligen. Och med emmas stöd så funkar det. *tumme upp* Enda man köpte var all mat och sånt behövs om man ska överleva. så nu hoppas jag kunna spara. Det måste gå till mycket annat vettigare grejer! än kläder.. *skratt*

Så varit med Emma idag i norrköping som man skrev lite snabbt i ett inlägg förut och det var allt trevligt. Min goa vän emma är så duktig att köra bil. Hon fick ju körkort i torsdags. Så det var allt kul att åka med henne och åka och göra annat i hop för en gångs skull. Än att bara sitta hemma och inget göra!
Föresten så kul att många kommenterar. Sånt blir man glad av när man loggar in på sin blogg. Fortsätt med det!
Det är de som är roligare att blogga då! Kanske ska starta en frågestund eller något!


Kommentarer
Postat av: Frida

sv; Haha ja, det blir lätt så om man är sjuk :p

Ofan Norrköping, där har jag varit många gånger. Bodde i Linköping förut :p

2010-08-25 @ 07:57:16
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0