Hundfoder

Att vakna upp till ett dåligt väder är inte alls så kul. Så dystert så man bara vill ligga kvar och sova vidare.
Men det kunde man inte för hade/har tvättstugan än. Men inte så himla mycket kvar iallafall. Ska snart ner igen. Annars har man inte gjort nått faktiskt. väntar att klockan ska bli runt 16.00 då min kära mor kommer så vi kan åka inåt stan för att åka och köpa hundfoder åt min älskade hund.

Och så bad man sin lilla mor att fixa potatis och brunsås och något gott till. Har saknat mammas goda brunsås. Den är så otroligt god, så man kanske kan få en matlåda med sig då. Så slipper man fundera över det. Igår hade man bara med sig en färdig pizza som man la in i micron bara. Kanske inte så gott, man vill helst ha lagad mat :D Men den senaste tiden nu när man är sjuk eller är på bättringsvägen så har inte suget efter matlagning varit så skoj så har blivit färdig mat för min del då. *skratt* Men måste bli ändring på det!

Och så har man föresten åkt på och fått ont i ena mitt öra, vet inte om det kan bero på för man är förkyld. Tydligen så ska man få allting samtidigt. även min sambo. Han ligger med sjuk! Fast ändå skönt att båda är sjuka samtidigt än nån i taget. *hi hi* Nae nu måste jag sticka ner i tvättstugan för att hänga upp det och lägga i två nya maskiner. Sen ut med hunden i detta väder. *trist väder*



Kommentarer
Postat av: sanne

naaahw vilken sötis! är det din vovve som valp? :)

2010-08-20 @ 08:52:54
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: ooh :/ fast han fick ett långt liv. min pojkväns hund blev 13 år och hans katt med. hemskt när ens djur behöver lämna våra liv. dock får de säkerligen de bättre. vi hade en hund på 12 år, som vi fick avliva... hon var lite sjuk. och sen vår katt på 7 år som hade förmdligen borelia.



hur är de med dej då?



trevlig helg,

kram

2010-08-20 @ 10:45:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Gud så söt :)

2010-08-25 @ 09:16:25
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: julia

sööt :)

2010-08-28 @ 12:58:12
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0