En dag i badhuset

Vid halv elva så åkte man iväg för att bada i badhuset här i Finspång med min sambo, mamma & min systers dotter Alva! Hon har lärt sig simma och hon är tusan inte rädd för vatten eller något det märks. Hon är som en fisk själv. Men efter denna dag så är man halv ihjälslagen. Fick ett rejält slag i min armbåge när vi åkte forsen. Så är skapligt öm men sånt får man som sagt ta när man är och badar! sen efter det blev det dagens lunch på Olerys som min snälla mamma bjöd på! Tack mamma!

Så blev att lägga sig och vila eller rättare sagt somna i sängen när man kom hem! Blev först ett varv med hunden sen tvärslocknade man. Så sov i ca 1 timma. Men det var skönt. Borde igentligen vara ute i det sköna vädret nu faktiskt. Fick min bok idag "egoboost" av Isabella Löwengrip. Den verkar faktiskt helt ok. Nu har man bara läst 3 kapitel än sålänge. Men det var väldigt svårt att sluta läsa faktiskt. Så den verkar som sagt helt ok bok att läsa nu i sommar. Eller sommaren är väl i stort sätt snart slut. Som är lite synd!

Nu ska man nog ta tag i att städa och lite sånt sen ta hunden på en promenad igen. Så ha en kanon dag!



Söta lilla Alva! : )


Kommentarer
Postat av: sanne

Okej, då låter det som att det är en bra bok i alla fall! :) Jag skulle vilja börja läsa på ett sätt men jag vet hur det blir.. Jag måste typ jämt stanna på ord jag inte fattar och sen har jag så dåligt tålamod :p Orkar inte sitta still bara, haha.



Oh vad roligt! Så söt hon är. Ja jag har hört fler som slagit sig i det där badhuset. Med mig är allt bara bra! FREDAG ju :D Woho. Kram

2010-08-06 @ 08:45:55
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: mmautildah

Hejsan , nu har jag skaffat mig en ny blogg & du får gärna kika in & slänga dit en liten kommentar



http://nattstad.se/mmautildah



puss&kram

2010-08-06 @ 09:52:35
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: sanne

Hehe får fundera på saken i alla fall :D Jaså så de är tillbaka nu? Huhu. Har bara åkt den gula utan ring och det är skitkul :p



Hehe jaså men då har du ju haft långledigt du ;) Kram

2010-08-06 @ 11:33:30
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0