Godmorgon på er

Jag sitter och har fått i mig lite frukost nu, tänkte man skulle blogga lite innan man far ut på en långpromenad med catch. Jag har inte riktigt bestämt ännu vart man ska gå den här långa promenaden, är så himla trött på all grus och skit det är överallt. Speciellt när man har en vit hund som blir så skitig, inte för det gör något, men vore skönt att få slippa det ibland. *ler* Ska försöka ta tag i att klippa honom idag, men fy de blir inget bra om man jämnför Sandra som gör det tusen så gånger finare än mig. har så svårt med halsen, men ska faktiskt ta och ringa nettan och be henne att vi vill vara med på trimkursen, känner att man måste chansa och inte vara så blyg hela tiden, menar fel gör alla någon gång, och det är väl det jag är rädd för att göra att klippa fel eller liknande saker. Men vi får hoppas hon har någon plats kvar till mig! vore kul.

Nae, nu väntar Catch på mig, Så ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilka fina hundar i headern! :)

Är någon av dem dina?

2010-04-07 @ 17:33:15
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Trimkursen var asbra! Alla fick ett eget bord att jobba vid, och så gick trimmaren runt och gav alla egna tips.

2010-04-07 @ 20:29:02
URL: http://tomik.se
Postat av: Sooz Photography

sv: Låter mysigt!



Har du fler än en hund? :)

2010-04-08 @ 15:22:37
URL: http://chiliad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0