Beställning

Då har man skickat efter en härlig beställning ifrån H&M, nackdelen är att man får det runt Juni. *stort suck* Men då väntar man in något fint. härligt härligt. Ska visa i bilder under denna text vad man beställde för något. Ska bli riktigt härligt när man kommer kunna få hämta ut kläderna. Skulle igentligen inte beställa för skulle behöva spara till körkortet, men 3 plagg ska väl tusan inte skada. *ler stort* Jag har varit vaken sen 7.15 nu och är rätt pigg ändå. Ska nog snart ta på mig & ta en sväng med Catch så har man det gjort. För idag ska man på möte igen vid klockan 13.00 hoppas det inte tar allt för lång tid där bara. För har lite att städa i lägenheten idag tänkte jag. ska verkligen putsa i varenda vrå alltså.. För nu är det ett måste! Spelar man hög musik så kommer det gå vägen.
Kanske dags att gå upp och få i sig lite frukost innan promenaden, det är tänkt att faktiskt gå längre promenad idag. ser ut att vara sånt härligt väder ute, så då kan man passa på! *leeeer* Nu ska ni få se bilder på plaggen!
Ha en kanon dag idag! 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina kläder du beställt! Speciellt kjolen gillade jag skarpt, påmminde lite om den klänningen som jag beställde. Här kan du kolla in den!

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=49219&productId=253577&articleId=366145&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

2010-04-26 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0