en slö dag

Jag och min hund ligger i soffan och myser, sambon är borta så då får man lite egen tid.
Min mamma kommer sen och då blir det affären,sen en sväng till lillbrorsan.
Sen förhoppningsvis kommer min söt-nöt hem. Och då blir det Idol och Pizza. -mums. På lördag blir det nog utgång med min kusin och några andra. lutar nog på hotellet. wie min vän susanne fyller på söndagen då, så efter tolvslaget blir det att fira henne. hon blir närmligen 20 år. Det är dubbeldans på hotellet för er som inte vet, kom dit vetja för er som bor nära alltså ;D hihi



Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

skönt med lite egentid :) och gott med pizza!

2009-09-23 @ 19:21:05
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Jo, eller nej, haha. Jag hatar att gå upp på morgonen tidigt pch lämna sängen, jag är nog mer nattmänniska ;D

2009-09-24 @ 10:27:48
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0