091029

Godmorgon, Gick visst upp sent idag, hade såna drömmar hela tiden, Typ vakna, sova, vakna osv.
Så nu sitter man och försöker få i sig lite flingor, men får inte i mig så mycket på morgonen. Jag ska snart ta ut min hund på promenad, vädret ser inte så härligt ut, utan dystert. *stort suck*
Igår hjälpte vi min mamma att flytta, blir att hjälpa till idag med, går rätt fort faktiskt. man tror inte det.
Men det går snabbt, vi var som sagt 5 stycken igår, Mamma,Pappa,lillebror, jag och min sötaste andreas.

Nae, bäst att kila ut med hunden, han sitter & tittar på mig nu, så bäst att kila.
Kommentera gärna, så himla kul att få läsa : )

Ps. Syster det är fina bilder på dina barn : ) Hoppas det var ok att man la ut ?
Svarar här med tanke på att du inte har någon blogg. Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken fin hund du har!:D

2009-10-29 @ 11:10:48
URL: http://missthoughtful.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det var okej, det var ju inga bilder som kan förvrängas på något sett. Ha det bra! Kramar// Hanna

2009-10-29 @ 18:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0