091028

Nu är vi redan inne på mitten av veckan och dagarna bara rullar iväg.
idag ska man hjälpa min kära mamma att börja flytta hennes saker. Hon ska ha flyttat klart tills fredag.
Så det kommer bli mycket jobb dessa två dagarna, Jag och min sambo andreas ska hjälpa henne även min lillebror kommer att hjälpa till, för vi kvinnor klarar inte av att bära det tunga. Det får stora starka karlar fixa.
Första november kommer mitt kontrakt gälla ifrån, så hoppas få en massa jobbtider snart!
För det är inget kul att bara springa runt hemma & göra samma hela tiden. Vill ha rutiner, det rutinerna man har nu är städa,laga mat,diska,ut med hunden, träna m.m men vill också kunna ha en rutin att få åka & jobba då & då. Så hoppas få massa tider nu, för vill få tjäna mina egna pengar, det vore väl toppen? : )

Tack för era kommentarer föresten, ser att många nya läsare hittar hit, väldigt kul.

Tänkte dra dagens fråga: Vilka är ni? hur gamla är ni? : )

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Vart ska hon flytta? :D Kram

2009-10-28 @ 14:01:35
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0