091021

Onsdag är här redan & man sitter och bloggar. hela förmiddagen blev lugn, eller jogga/gick i mellan åt med hunden förut på dagen. Både hunden & jag behöver röra på oss. båda två behöver få lite muskler. han i sina framben & jag i ben. Och även armarna skulle det behövas. Annars var man förbi Netto förut för skulle ha underskrift på ett papper för att man skulle kunna få pengar för det där två veckor som praktik på Netto.
Så det blev påskrivet och var bara att lägga på i brevlådan, så det är skönt att det är fixat.
Så fick man reda på att det lär nog bli jobb på måndag trodde hon, förhoppningsvis mer den veckan. *wiiie*
Jag tackar inte NEJ till några timmar ALLS. måste tjäna pengar!
Så denna vecka ska man som sagt bara NJUTA AV. Vila upp & ta nya tag för att få jobba.

fredag blir det nog förhoppningsvis att åka & storhandla mat.
Så man har mat ett bra tag framöver. Men det återstår och ser om det blir av. Rätt mycket som ska fixas nu innan den 1 november. hjälpa min mamma att flytta, plus städa hennes gamla lägenhet m.m.

Är det fint väder imorgon så funderar man på att gå långpromenad med hunden hem till mammas lägenhet för att hämta cykeln och sen cykla med hunden. Det är ändå en bra bit dit. Så bara att samla energi och gå dit och sen cykla hemåt igen. Fast blir nog att vila där en halvtimme eller nått, för att samla mer energi till att ta nya tag.

Nu ska man kika vidare på internet. Ha en bra dag imorgon allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0