091001

Första Oktober.
Och enligt mig är det verkligen kallt ute.
Om några dagar kommer man få börja att jobba i 2 veckor för att lära mig kassan.
sen efter dessa veckor kommer det ringa när det behöver min hjälp. : )
Hoppas kunna få jobba mycket, för behöver pengarna!
För er som inte vet vart man ska jobba så är det på NETTO.

Ska bli mycket intressant och se hur det kommer bli & gå för mig.
Kommer få träffa mycket folk varje dag. Inte van vid det men de ska nog som sagt gå bra!
På tal om annat, idag kommer min andreas hem, tror han skulle få sluta runt 13.00 men tar ett tag hem!
kanske är hemma runt 4-5 tiden. Ikväll blir det tacos & mys.

Så ska snart börja städa, efter det blir det duscha.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Haha jaa, kallt är det nog :P

2009-10-01 @ 11:54:54
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: elin -blond och älskar rosa

Kolla in mitt lilla videoinlägg på 20sekunder.

övertrött JA

2009-10-01 @ 12:08:12
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0