Update!

Nu är det dags att skriva lite i sin blogg, det blir aldrig av att man skriver så ofta längre för känns som man har mycket annat som måste hinnas med före bloggen som är viktigare! Men som ni säkert vet och har läst så har man varit i Turkiet, Alanya med klassen HP3. och veckan har varit riktigt bra, upp till 35 grader. så vi solade varje dag där, och har fått en hel del färg mest på mage och ben och låren. Är nöjd med veckan som varit, men längtade hem de två sista dagarna faktiskt om man ska vara helt ärlig. Men som sagt en bra vecka med bra folk och en upplevelse för att vara min första utomlands resa. Nu är det inte långt kvar tills man tar studenten. Så det är nästa steg nu! Och då börjar arbetslivet för min del och de kommer vara en upplevelse och hoppas få turen att få ett riktigt bra jobb i framtiden. Man får allt hoppas! Med tanke på att i nuläget så är det så himla svårt att få ett jobb. Så man får vara glad för de lilla man får !

idag har man varit hemma från två lektioner, idrott och svenska. men ska sen cykla ner för att bara skriva ett prov.
för mår inte riktigt bra idag så kände att jag gör heldre de viktigaste först, och det är ett prov viktigare! skickade iallafall ett sms och sa som det var och hoppas att det är ok, men märks väl sen vad de säger! Ska nu ta och duscha så kanske jag blir lite piggare.

Nu har man skrivit ett inlägg kusinvitamin ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0