I´m still sick

Imorse när min älskling vaknade så mådde man inte riktigt bra, var totalt täppt men ändå rann näsan. Så somnade om och tänkte vara hemma från skolan, men sen vid 7.50 ringde det på dörren & där står susanne! sa till henne då att man struntar nog i att gå, men sen kom vi på att en person skulle komma på vår religonkunskap, så testade att gå till skolan, Men kände redan där hur trött, svag och hur näsan rann, så sjukanmälde mig och har nu sovit en hel del. Måste nog ner till apoteket för att köpa nässpray för känner hur täppt det blir ibland. speciellt när man ska försöka sova!

Blir nog hemma imorgon så man kan vila ut och sen gå till skolan den sista veckan innan lovet! Måste försöka mig på min muntliga del i nationella i svenskan också. men nu när man har sån svaghet så är det svårt! ska vila vidare nu.

Ps; mitt H&M paket har kommit ;D


Kommentarer
Postat av: Jenna

tack!



hehe, aj då. hoppas att den försvinner snart då ;)

2009-03-26 @ 17:04:21
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

krya på dig !:)

2009-03-27 @ 09:03:48
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0