Update

dags för mig att uppdatera lite.
Nu är studenten över och min födelsedag också! Hänt otroligt mycket och nu är allt över.
Tog studenten 13/6 för en vecka sen, och den dagen går inte att beskriva i ord hur bra den var. Men nu har man gjort alla sina år i skolan och nu börjar verkligen arbetslivet, men nu sitter man här arbetslös, det känns konstigt men bara att söka jobb och hoppas att man inom snart framtid att man har ett bra jobb som man tycker om!

Skulle vilja tacka alla som var på min student, var riktigt kul att det var så många som kom. Nu är det redan midsommar och allt och man sitter hemma och slöar, men det är för man sitter med världens jäkla rethosta och förkyldning. det har hållt på sen 11/6 och skiten har inte gått över än, så får väl hoppas att det snart vänder. Fick en kommentar att man skulle uppdatera, så nu har man gjort det! är så trött på min blogg, vill ha en ny design. min börjar bli så tråkig. Vill få inlägget närmare rubriken men lyckas inte få det, vet inte vad man gjort? någon som har en aning hur man fixar det? Jag är inte så bra på att fixa med sånt, om någon vet kommentera gärna!

Bye!

Kommentarer
Postat av: V I L J A ♡

Hejsan! hoppas du får en trevlig kväll denna Midsommardag :)

2009-06-20 @ 21:38:00
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0