solig dag

Klockan är efter ett och man sitter på balkongen och bloggar i solen. Vaknade klockan halv tio och har bara tagit det lungt i stort sätt, gått en promenad med catch och inget mer, utan bara suttit här ute och solat. Vet inte riktigt vad som kommer ske mer idag men tar som sagt dagen som den kommer, På fredag får man sin dator, min pappa var snäll och betalade en hårddisk till mig för 600 kr så min dator kommer att fungera igen. Äntligen få använda sin egna dator, tycker inte om att låna andras, för man kan inte spara så mycket som man vill på dem då, även om det är en familjs dator så vill man inte det. Lättare när man har sin egna då kan man göra som man vill med den! Så min dator kommer bli klar på fredag.

Jag är redan rastlös att vara arbetslös, vill ha ett jobb nu! Varför ska det vara såna svåra tider nu med sånt för.
Men bara att bita ihop och söka massa jobb, mer kan man som sagt inte göra! Nu ska man sola vidare!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just nu är nog den svåraste tiden att vara arbetslös och söka jobb. Alla sommarjobb är ju redan tillsatta exempelvis.



Till hösten är det nog lite lättare, när sommarpersonalen försvinner.

2009-06-24 @ 16:55:02
URL: http://blondintage.blogg.se/
Postat av: Linnea Andersson

Tycker du kan ta och blogga lite i Catch blogg också! Det är så kul att läsa när du väl skriver, laddar upp bilder osv! :)

2009-06-28 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0