Fredag den 5:e

Nu på fredag den 5:e så är man ledig från skolan för att åka till min lilla tös till kusin som då tar studenten.
Ska bli kul att få se hur deras student kommer vara. För sen den 13/6 så kommer hon ner på min student och ser när jag springer ut. Det ska bli roligt det också, det tråkiga är att hon inte stannar och hänger på ut och festar, men är glad att hon kommer ner eller hur gumman? Så på fredag syns vi, har saknat dig Gumman. var så otroligt länge sen sist nu!



Min lilla tös till kusin!
(hoppas det var ok gumman att jag tog bilden)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vinn ett presentkort på 500kr att shoppa loss för! Gå in på min blogg för att tävla. Enbart 4 tävlande i nuläget, så stor chans att vinna! LinnVahlstrom.blogg.se

2009-06-01 @ 21:34:29
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/
Postat av: wictoria

Åhh va söt du är gums. Ja det ska bli superkul att träffas. Får hoppas att vädret ändrar sig, för just nu ser det ut att bli regn och kallt :( Kommer annars bli en toppenbra dag!

Pussis.



2009-06-02 @ 12:36:47
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0