Måndag - regn och rusk

idag är det redan måndag och det är dåligt väder ute, regn och rusk. Och helgen är redan förbi. I helgen hände det inte så mycket, den började inte så bra för min hund och en annan hamnade i bråk, så var inte så himla kul, var i chock och riktigt skakis var man, men är som sagt ändå glad att ingen började blöda eller några andra skador inträffade. På lördagen blev det en tripp in till Norrköping för man trodde att man skulle kunna hitta några kläder men icke, kom hem bara med hårfärg. Men då spar man dem pengarna som jag brukar säga. Och igår blev det en tripp till Igelfors marknaden med min mamma, mormor och morfar. Och där blev det en påse godis som man fick av morfar.

Sen hem för att laga lite mat, färskpotatis, skinka och gräslök. och jordgubbar med mjölk till efterrätt. mumsigt!
efter maten så åkte faktiskt mamma och jag och solade solarium, var riktigt skönt, för det regnade ju! Så min helg har väl varit ok förutom det som hände i fredags. Jag sitter och hoppas få ett sms snart så man kan få hämta ut sin sax, men verkar inte få något idag heller. -suck. Får hoppas att den kommer dyka upp inom kort! Nu ska man fortsätta med maten!


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0