ett varv med hunden

Snart dags att ta ett varv med hunden för att sedan fixa i ordning mig lite snabb och sen vänta in syster som ska hämta mig, ska hem till dem för att jobba lite, få tjäna lite money för att måla hemma hos dem och lite annat, det är som sagt något just nu! Istället för att bara sitta hemma och inte ha något alls att göra, mer än att städa i lägenheten och gå ut med vovven. Någon dag i veckan nu ska man ta en storstädning här hemma, pusta, torka golven, dammsuga m.m i hela lägenheten. Känns att det behövs nu! Slänga så mycket skit som man inte har någon användning för alls.

Jag sitter och vill ha en ny design, men kan inte alls det här med koderna? :(
så får väl stå ut med min tråkiga design..

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Hejsan.

Önskar dig en underbar dag!



Allt bra idag? :)

Kram ♥

2009-07-09 @ 09:30:05
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0