Denna skapelse



Jag är riktigt nöjd över denna skapelse man tog idag.
Riktigt härlig vinterbild, så fint när det ligger snö på grenarna! Föresten det blev att sola solarium förut, min mamma ringde och frågade om man hade lust att sola. Och det tackar man inte nej till. Och hon bjöd mig på den solningen. Tack mamma! Imorgon blir det att åka hem till mamma för att kolla igenom en hel del saker i stora Garderoben hemma. Har nog en hel del saker som är mina sen man var liten! Ska bli kul att kolla igenom. Föresten när man solade solarium blev man riktigt läcker om kroppen och ansiktet. Ser närmligen rödbrun ut nu. Rätt så rejält, men bra med lite färg! Nu ska man styra med annat. Ha en bra kväll eller natt som det börjar bli nu.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Allting är klart i lägenheten, jag håller på och köper lite saker som jag vill ha bara. Vi börjar på torsdag. Jag ska tyvärr mest jobba och sen plugga.

Dudå? Kram

2009-01-05 @ 11:55:20
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0