Då var 2009 här

Nu börjar det om från början. Nu är det redan 1 Januari och ett helt nytt år, 2009. Detta år kommer det hända massor, För kommer närmligen åka utomlands med klassen, min första utomlands resa. & så kommer man att ta studenten detta år. Och förhoppningsvis få ett bra jobb nästan direkt. Man kan allt hoppas iallafall. Och så blir det att åka till stockholm den 5 Juni för att se när min kusin tar studenten. Så detta år kommer bli magiskt det känner man på sig! Nu idag den 1:e Januari så ska man snart åka in till ica maxi i norrköping för att jobba lite, det har närmligen inventering så syster frågade mig om man ville jobba, och såklart. Tjäna lite pengar är alltid fint. Och det är så lätt att inventera också. inte alls svårt! Och så ska emma inventera också, blir mycket roligare då! Prata samtidigt som man jobbar är alltid kul. Se hur hon haft det på lovet, hittills. Jag har inte så himla mycket att skriva nu, för ska ta något att äta innan man blir hämtad av sin mamma. Ha nu ett bra år kära läsare, 2009 är HÄR! ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0