Till Krokek

Nu vid 17.00 tar man 410 bussen in till Norrköping för att sedan ta bussen till Krokek. Emma möter mig vid svärtinge eller går på 410 bussen därifrån, för att hon var hos hennes farmor. Så är i stort sätt redan snart klar. Bara fixa det sista! Sen senare ikväll/natt så kommer andreas och hämtar mig, vilken underbaring. Ställer upp & hämtar mig, så sött. Blir singstar, mat & melodifestivalen. Det ska bli riktigt kul. Blev lite irriterad att vår systemkamera låg på andreas jobb. Men se om någon av det andra har kamera eller så får man fota med mobilen, det funkar ju också! Blir inte så långt inlägg nu, för måste fixa i ordning det sista. Så Ha en trevlig lördag, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Hoppas du får en härlig dag! :)

2009-02-11 @ 13:08:56
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

SV: tack tack :)

2009-02-12 @ 20:02:06
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0