Torsdag

dagen har varit skapligt, men har känt mig så otroligt seg och sliten idag.
Vid 16.00 drog man med älsklingen och hunden en tripp till Vadstena, för att köra cross. MEN?
När vi väl kommer dit så är det bara en människa där och vi kollar på banan och vi ser nu varför det inte är knappt en enda människa vid crossbanan, För att hela banan är i stort sätt full med vatten. så vi hade åkt några mil i onödan kändes det som. Men som tur känner min älskling några i motala så vi åkte till dem och det skulle dra och käka så blev en tripp till en Pizzeria. Sen far vi hemåt efter det. Så, har min dag sett ut i stort sätt.

Imorgon, eller rättare sagt idag så tar man faktiskt dagen som den kommer. Kommer nog säkert
vara lika sliten som alltid. Den senaste tiden har man varit så himla trött, knappt orkat något! Men tal om annat så ska man försöka få tag på min vän Emma. Se om hon och jag kanske kan ta en fika imorgon, om hon kan.
Suget efter en café latte är stort nu, måste bara ha EN.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: ok, tack för hjälpen =)

2009-08-28 @ 11:27:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0