Har inte så mycket att säga..

Jag har väl kanske inte så himla mycket att skriva om här..
mer än allt tjat om skolan att det är otroligt mycket nu, nästan att man springer in i väggen.. Imorgon har man sitt nationella i svenska b, för sist då man skulle göra det så svimmade man.. så nu imorgon kommer det bli av istället. Hoppas inte bli lika nervös så man svimmar igen, men det tror jag inte. Har tänkt att jag ska ha något att äta där, och sen ha musik med. för lättare att koncentrera sig. idag blev det en lång skoldag för mig och susanne, för vi satt kvar och fixade vår hemsida i näthandel b. nästan klara nu, fattas annonser och lite smått på det bara. Sen är det klart. Då är en uppgift avklarad, då känns det underbart. och idag hade man ett litet prov i inköp och varuhantering och det gick bra också kände jag. Måste som sagt börja sätta fart att börja plugga nu. måste klara av 3 rest prov som ligger sen åren tillbaka. plus att man har sitt projektarbete och praktikrapporten med. *suck* så är väl bara att sätta fart nu och se glad ut. det blev lite skrivet här nu iallafall, men det är väl mest bara om tråkiga saker! hi hi

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0