dagen började inte så bra

Onsdag, idag och vi skulle ha Nationella i Svenska b, och man var nervös som vanligt! Jag fick i mig frukost och allt på morgonen, men hade sån smärta i mitt huvud, la mig med huvudvärk och går upp med huvudvärk, och det är inte så himla roligt att ha när man ska skriva nationella i flera timmar! Så efter vi hade fått pappret och hade börjat läsa lite så händer det som inte får hända, Jag svimmar! Ramlar av stolen helt enkelt. Sjuka är när man svimmar är att det känns så konstigt när man väl vaknar. Så sussi, Jennifer och sandra tog hand om mig, en stor kram till er för ni verkligen såg till att jag kom hem! Så blev inget nationella skrivande för mig, Sussi hade pratat med läraren hur det låg till (svenska läraren) han sa att jag skulle få göra det då det är lugn och ro. Och det kändes verkligen skönt att få veta att man får göra det. Det var en lärare i datasalen där också för er som undrar, så hon tog hand om mig också. Så hoppas man inte störda alla andra som satt i datasalen och skrev sitt nationella. Så nu när man är hemma har man vilat i några timmar och druckit en hel del vatten. Så idag blir det att bara ta det lungt här hemma och koppla av. Få i mig lite mat också! Men pinsamt var det, att svimma inför alla. men sånt kan hända! Inget man kan göra åt saken!

Tack ännu en gång Susanne, Jennifer och Sandra!
Ni är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

usch jag hatar huvudvärk..

2009-04-01 @ 21:22:43
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0