Stort suck

Det har gått mer än en timme och har inget att göra. vet inte alls vad man ska hitta på, ingen susanne verkar komma heller. så blir nog att lägga sig i soffan och se en film helt enkelt. Men vad för slags film då, så himlans svårt de här med filmer, för alla man har hemma har man sett. Inget kul att se samma filmer hela tiden. Och sugen är man på något också, men vet inte vad. Får se vad det blir. Är lunch om ca 1 timme. Min älskling är nog i borås redan och är på kursen, har inte hört något ifrån honom sen 2 timmar tillbaka eller något nu. Men han hör nog av sig sen senare. Jag sitter faktiskt och funderar på om man ska fixa O´boy med grädde i och sen någon god macka. Men det är ingen lunch direkt men får bli lunch senare för min del nu när man är ensam hemma. Har som sagt 1 lektion senare idag, men känner inte alls för den lektionen, känner mig inte pigg idag, känner bara för att ligga hemma & slappa. Men tyvärr kan man som sagt inte göra det. För sen efter 16.00 ska min mamma och jag skura trappor. Tjäna lite money. Jag ska faktiskt ta och fixa lite käk nu sen se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0