Saknar dig

Saknar min andreas otroligt mycket redan och vi kommer inte ses förns på torsdag. Otroligt hemskt men bara att vänta och längta till torsdag helt enkelt. Jag har varit ensam hela dagen lång och inget har direkt hänt mer än städat trappor och tjänat lite pengar. Skulle igentligen behöva läsa ut svenska boken istället för att sitta här men orka med det. Känns som man har viktigare saker för sig, men bara ta tag i att börja läsa den snart! Sitter med världens magont föresten, vet inte vad det beror på faktiskt, men något skit är det väl, kanske något man ätit. Jag känner att man inte har så mycket att skriva i bloggen nu, men skriver för skoj skull. Men ska faktiskt ta och lägga mig & sova. Hejsvejs!


Andreas, Jag älskar & Saknar dig massor!

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

mmm .. det kan vara jobbigt åh sova själv då man e van åh sova me nån :(



just nuh sitter jag i soffan me datorn i mitt knä åh svarar på kommentarer åh små kollar lite tv ..

själv då ?

2008-09-09 @ 00:37:22
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0