Klantiga jag

Igår ringde man till ungdomshälsan, för behöver nya P-piller sen på kvällen kommer man på att jag sa bara att jag var Frida och att man ville ha tid, men glömde ju såklart säga mitt nummer. Lite klantigt av mig, så får ringa sen vid 11.00 igen. Så då får man inte vara lika klantig bara. Igår så var man riktigt klantig hela tiden. Så igår var det inte min dag för mig! Men hoppas det är min dag idag istället! Idag måste man träna med Catch för imorgon är det kurs igen. Och man fick en läxa så hoppas den sitter, bättre nu! Det återstår och ser faktiskt! Det senaste dagarna har man känt hur stressad jag har varit, känns som det redan är hur mycket som helst att fixa i skolan, ska läsa ut en bok tills den 16 sep. Sen har vi med UF-företaget som Sofia, jag och Sussi håller på med. Det kommer bli riktigt bra det är de enda man kan säga! Imorgon har vi projektdag hela dagen i skolan, så då ska vi hålla på med vårt UF-företag. Ska bli spännande!
Måste äta frukost nu! Ha en bra tisdag


Kommentarer
Postat av: liene

sv: Vad kul att träna en hund, har du haft hunden länge?

2008-09-02 @ 15:06:53
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0