King kong

Sitter och kollar på filmen king kong och bloggar samtidigt. Jag har sett filmen förut och den är bra, men lång. Idag har det både varit en lugn dag men ändå haft lite att göra, Har varit hemma hos min mormor och morfar. För morfar blev 79år i onsdags. så vi firade honom idag. annars har man varit lite hundvakt åt Andreas föräldrars två hundar, så har fått gått ut med dom. Man märker att man inte är van att gå ut med två hundar samtidigt men det är inte så svårt iallafall, för ena är en större och sen en lite mindre och de drar inte så mycket i kopplet iallafall, som tur är! Imorgon har man lite att göra, ska städa fyra trappuppgångar, tjäna lite pengar är alltid bra! Sen ska man tvätta också, för har som sagt tvättid imorgon, men ska sova ut imorgon också, för känns inte som man får sova ut ordentligt nu för tiden. Så hoppas få sova bra inatt. Satt föresten och kollade på H&M´s hemsida. är väldigt sugen på att beställa lite höstkläder till min garderob, men just nu säger min plånbok ifrån. Men hoppas kunna skicka efter så snart man har råd. Skulle behöva lite baströjor som man har rätt så dåligt av. Har kollat in lite snygga baströjor på H&M som sagt.



Dessa baströjor och skorna är snygga och sånt som man vill ha nu i höst!

Kommentarer
Postat av: Natalia

king kong är en bra film!:).passar ju bra med film till det här gråiga vädret faktiskt;D

2008-09-07 @ 12:00:29
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Janna

okej I see :) jo det är bättre det.

Idag ska jag ägna mig åt läxläsning. Sedan kan det mycket väl hända att jag slår på en film :p självdå?

2008-09-07 @ 13:19:18
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

yes men det kan jag inte säga ännu för då kan dom se de ! :P hehe ..

idag händet det inte så mycke själv då ?

2008-09-07 @ 14:22:23
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: liene

king Kong är bra!

2008-09-07 @ 16:16:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0