Hemma

Min tisdag blev hemma, känner mig inte alls kry idag. helt slö i min kropp, huvudvärk och magen värker. så min tisdag blir att bara slappa i sängen och försöka få i sig något att äta. Se om man lyckas hitta någon bra film att se också. Men man har som sagt sett alla filmerna vi har här hemma. Men någon rolig ska det väl allt finnas bland filmerna. Imorse vid 7.20 ringde Andreas och frågade om man var vaken men det var man knappt. Mådde inte så bra då! Han skulle åka med en buss till Göteborg idag för att se på lastbilar har man för sig att han sa. Var lite halvvaken bara! Så man blir lite borta sådär när någon ringer. Men lite lyckades man prata iallafall. Så hoppas min plutt ringer snart och kollar vad man gör! För saknar hans röst och hela honom dessutom. Jag har inte mycket att skriva denna gång heller som alla andra gånger typ. Men det kommer säkert mer senare så ni får stå ut! BYE!

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

jo jag förtstår att det e jobbigt åh vara själv :(



jasså värker skallen det lät inte alls kul

hoppas det går över snart då !

2008-09-09 @ 13:13:18
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0