En trist tisdag

Jag sitter i sängen och har verkligen INGENTING att hitta på, har funderat länge på att börja rensa överallt i lägenheten för finns en hel del skit som skulle behövas slängas men frågan är om man har orken att börja rensa. Jag vet en som skulle tycka det var bra och skulle också tycka det var skönt om han slapp det och det är min andreas. Han skulle framför allt bli glad om man tog tag i det så det ser lite stilrent ut här hemma. Jag har varit så otroligt sugen på att måla om i vårat vardagasrum nu rätt sålänge. Vi har fula gröna väggar där. Och jag vill nu ha någon annan färg där, typ någon fondvägg och det andra i någon annan färg, någon som vill komma med lite tips så man får lite ideer från er läsare? Skulle vara riktigt kul att få stå & måla om hela vardagsrummet. Suget finns där iallafall. Sen skulle man vilja köpa lite nya möbler som byrå och bokhylla m.m men det får väntas med det när man har lite pengar till sånt. Men det är sån här jag vill pyssla med, tycker sånt är kul. Så man kanske ska börja och rensa lite i lägenheten nu, istället för sitta här. Men först och främst ska man ut i detta väder med Catch, Gå en lång promenad! Jag hoppas såklart att Andreas snart ringer, Nu har det gått några timmar sen sist. 3 timmar och 30 minuter sen man hörde ifrån honom sist, så nu hoppas man han ringer snart. Han kanske ringer om någon timme eller något. Men det märks som sagt! Nu ska man kila ut med Catch så han inte sätter sig inne eller något dumt. På tal om trollen tror ni inte andreas smsar mig nu :) min snuttis. Blir så glad när han bryr sig om mig. han är mitt allt, min sötnos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad soft du!:)

2008-09-09 @ 15:09:13
Postat av: IZZAH SVARAR

ne jag förstår :(

e man ensammen så e det lätt att man fastnar framför datorn för att fördiva tiden me nåt !

2008-09-09 @ 16:15:12
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0